השקעה בנכס דיגיטלי מניב- בואו לגלות איך לעשות כסף מהבית
השקעה בנכס דיגיטלי מניב היא הדרך המרכזית לעשות כסף דרך האינטרנט, בואו לגלות איך זו יכולה להיות ההשקעה הכי משתלמת שלכם ודרך מי כדאי להשקיע
השקעה בנכס דיגיטלי מניב הפכה מזמן כבר להיות הדרך הכי רווחית לעשות כסף מהאינטרנט, אתרי תוכן (כמו זה לדוגמא) מייצרים לבעלים שלהם הכנסה שוטפת על בסיס חודשי. אתר פעיל שהמאמרים בו מגיעים למקומות מובילים במנועי החיפוש יכול לייצר גם הכנסה של 5 ספרות בחודש ואפילו 7 בשנה.
אז מה צריך כדי שהאתר יהיה רווחי?
כמובן שלא מדובר במשימה קלה וכמו כל תחום גם פה יש צורך בהשקעה ועבודה רבה סביב זה. כדי שאתר יצליח הוא צריך SEO (קידום אתרים) טוב כדי לקודם במנועי החיפוש, מאמרי תוכן איכותיים, בנייה ועיצוב נכון של האתר וכמובן ששיווק מוצלח. כל אחד מהדברים האלו הוא תחום בפני עצמו וכדי לחוסך לכם את הבלגן באנו להסביר לכם איך תוכלו להשקיע נכון ולקבל את כל זה דרך איש מקצוע נכון ומוביל בתחום, בכך תוכלו לייצר לעצמכם נכס דיגיטלי מניב, בלי שום מאמץ מצדכם ורק על ידי השקעה ראשונית (בהשוואה לנכס נדל"ן מדובר פה בסכומים מאוד נמוכים).
השקעה בנכס דיגיטלי מניב, מה מייצר לכם הכנסה?
יש כמה דרכים בהם האתר הופך לרווחי, הכול כמובן קשור בכל מה שהסברנו קודם ותלוי ברמת חשיפה ובאיכות של האתר והתוכן המוצג בו.
1. מודעות- כאשר האתר מאושר בגוגל מתחילות להופיע בו פרסומות, רק מזה כבר התחלתם להרוויח, אומנם סכומים נמוכים בינתיים אבל זה הבסיס. גוגל משלמים לך על שטח הפרסום ישירות לחשבון שלכם, בנוסף כל הקלקה על מודעה באתר מכניסה לכם כשמשכירי שטח הפרסום הכנסה נוספת.
2. מאמרי פרסום- בדיוק כמו המאמר הזה, בהמשך המאמר אני הולכת לשתף אתכם מי הבעלים שבנה את האתר הזה, איך הוא עשה את זה ולמה זה משתלם גם לו וגם לכם לעבוד איתו. בנוסף למאמר הזה תוכלו לראות שיש באתר קטגוריה בשם 'פרסום עסקים', את שאר המאמרים בקטגוריה עסקים קנו, בעלי מקצוע משלמים לבעל האתר על הזכות לפרסם אצלו ובכך מרווחים לעצמם פרסום וביקורת ובעל האתר נהנה מהכנסה נוספת.
3. פרסום עצמי ומכירה- במידה ובעל האתר מוכר מוצר מסוים או מציע שירות הוא הרוויח לעצמו דרך פרסום נוחה ושוטפת, בניגוד לשיווק ממומן ברשתות החברתיות מאמר לא נעלם ולא דורש תשלום נוסף. תוכלו להטמיע קישורי שותף או קישורים לאתרים נוספים, לרכישה או לייעוץ ולייצר לעצמכם הכנסה נוספת ישירות לכיס הפרטי שלכם.
עכשיו שהבנתם איך הכסף נכנס, בואו להכיר את ג'ון אלגורט
הבטחתי וקיימתי, אחד האנשים המובילים בארץ בתחום הנכסים הדיגיטליים הוא ג'ון אלגורט, לג'ון רשת של אתרי אינטרנט ונכסים דיגיטליים מצליחים. בנוסף לאתרי התוכן לג'ון יש אתר קורסים מצליח בו הוא מלמד בפירוט ובדרכו המיוחדת את כל הידע שצבר לאורך השנים, עברו תחתיו כבר אלפי תלמידים שבנו לעצמם עסקים והכנסות על בסיס הידע שלמדו, רבים מהם גם חזרו לעבודה בשיתופי פעולה וצמחו להיות שמות גדולים בשוק. בנוסף ג'ון הקים פלטפורמה מדהימה בשם 'ריברנד מיליונר' בה הוא מציע את כל הקורסים, נכסים דיגיטליים מוכנים למכירה, דרכי שיווק ומשפכי שיווק בנויים.
אז מה באנו לספר לכם בעצמם? ג'ון יצא במסלול מיוחד בו הוא בונה נכס דיגיטלי מניב למשקיעים, ההשקעה הראשונית בסיסית ביותר ומבטיחה תוצאות מרשימות מאוד. לפני שאתן לכם להיכנס לראות בעצמכם אני רוצה לחשוף בפניכם את תהליך העבודה המלא שתדעו מה אתם מקבלים.
שלבי העובדה בפועל של השקעה בנכס דיגיטלי מניב
שלב ראשון:
חיפוש ומחקר של מונחי חיפוש רלוונטיים ובניית אסטרטגית שיווק: בתור התחלה ג'ון והצוות שלו עורכים מחקר מלא על מילות חיפוש פוטנציאליות על בסיס החיפושים הפופולריים והרווחים בגוגל. לאחר המחקר ג'ון בונה בסיס לאתר ויוצר רשימת קטגוריות למאמרים בנוסף למוצרים ותוכניות שותפים רלוונטיות לפי נושא האתר. לאחר שיש לאתר נושא רוכשים דומיין (כתובת) בשם רלוונטי לפי נושא האתר.
(זמן עבודה ממוצע- כ4 ימי עסקים)
שלב שני:
עבודת מיתוג: לג'ון ידע נרחב לגבי ההשפעות הפסיכולוגיות של הצבעים באתר, מבנה הלוגו, העברת המסר בצורה הנכונה והוא יוצר חווית משתמש נכונה, נעימה ומזמינה
(זמן עבודה ממוצע- 3 ימי עסקים)
שלב שלישי:
לפני תחילת העבודה בפועל יש לרכוש חבילת אחסון דרך מערכת בשם upress ויש להתקין את מערכת וורדרפס דרכה בונים את האתר וכותבים את המאמרים. לאחר שהכול מוכן מחברים את הדומיין שנרכש לחבילת האחרון ומתחילים לעבוד.
(זמן עבודה ממוצע- יום עסקים אחד)
שלב רביעי:
כאשר הבסיס מוכן ומחובר ג'ון עורך את העיצוב של האתר ורוכשים תבנית מקצועית ומותאמת לאתר, למותג אותו מוכרים ולחווית הגולשים. את השלדה של האתר הוא בונה עם Dummy Content
(זמן עבודה ממוצע- 7 ימי עסקים)
שלב חמישי:
כדי לקבל אישור לפרסומות ומודעות (AdSense) באתר צריכים להיות לפחות 30 מאמרים עם וותק של לפחות 30 ימים. המאמרים והתוכן חייבים להיות מקוריים לגמרי ואיכותיים, בשביל זה ג'ון מחזיק בצוות של כותבי תוכן מהטובים שתמצאו (כמוני למשל), מבנה האתר צריך להיות תקין וחייב להכיל תקנון שימוש, מדיניות פרטיות ואפשרות ליצירת קשר.
(זמן עבודה ממוצע- 30 ימי עסקים)
שלב שישי:
בשלב האחרון של התקנת התוספים לאופטימיזציה למנועי החיפוש יש לחבר את חשבון המודעות (AdSense) של מזמין האתר. בשלב הזה ג'ון יוצר קשר עם המשקיע שהזמין את האתר והם מחברים ביחד את חשבון הגוגל של המזמין ופתחים חשבון AdSense.
בשלב הזה מזמין השירות מאמת את החשבון וממלא את פרטי חשבון הבנק שלו כדי שגוגל יוכלו לבצע העברות בנקאיות.
אז עכשיו שהבנתם את סדר העבודה ואת הפוטנציאל הכלכלי שטמון שאתרי התוכן, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בכפתור שפה למטה ואנשי המכירות של ג'ון ייצרו אתכם קשר. ניפגש שאתחיל לכתוב את המאמרים לאתר שלכם 🙂